неділя, 6 грудня 2015 р.

Мої іграшки. Числа. Абетка. Урок англійської мови. 1 клас

АНГЛІЙСЬКА МОВА
Клас 1
Урок   № 2
Тема  уроку: Іграшки
Підтема: Мої іграшки. Числа. Абетка
Практична мета: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями із теми: а ball, a train, a teddy; вивчити кількісні числівники: four, five; вивчити букви англійського алфавіту: «Мш», «Nn»; ознайомити учнів з особливостями вимови англійських звуків [f], [v], [m], [n], вивчити фонетичну пісню «The «М» and «N» Song»;
розвивальна: розвивати логічне мислення, кмітливість, мовленнєву реакцію і мовну здогадку, слухову та зорову пам'ять учнів; формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; формувати навички письма;
виховна: формувати такі позитивні риси характеру, як доброзичливість, активність та колективізм.
Тип  уроку: формування лексичних навичок
Обладнання: Підручник, зошит, картки, відео та аудіоматеріали
Хід  уроку.
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting                                       
1.     Привітання.
T: Hello, my dear children!
Ps: Hello, my dear teacher!
Пісня «Hello!»
Aim:                                            
2.     Повідомлення  теми   та  мети  уроку.
T: Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про іграшки. Ви дізнаєтеся, як називаються деякі з них. А ще вивчите дві нові літери англійського алфавіту.
Wаrming up.                            
3.     Уведення  в  іншомовну  атмосферу.
1)    Фонетична зарядка
Т: Давайте разом покличемо Містера Язичка і привітаємось з ним.
Він має одну дуже хорошу звичку кожного дня робити зарядку. Давайте разом із ним зробимо зарядку. Широко відкрийте і щільно закрийте «двері до будиночка» в роті. Проведіть кінчиком язика по «парканчику — верхньому і нижньому» зубах). Доторкніться до «підлоги, стелі і стін будиночка» (нижнього та верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік).
 Повторення вимови звуків [f], [v].
Пригадайте, як фиркають їжачки. Уявіть, що ви маленькі їжачки і шукаєте гриби та ягоди: [f f f], four, four, four. Назустріч ідуть інші їжачки, які фиркають ось так: [v v v v]. Раптом усі їжачки натрапили на галявину, де росло багато грибочків. їжачки почали шукати їх у траві. Було лише чути, як вони радісно фиркають: [f-v, f-v, f-v], five, five, five.
2)    Мовленнєва зарядка (робота в парах). Учні розігрують сценку
знайомства і прощання.
-Hello!
-Hello!
-What is your name?
-My name is …
-What is your name?
-My name is …
-How are you?
-I am fine.
 -How are you?
-I am fine.
-Nice to meet you!
-Nice to meet you!
-Good bye!
-Good bye!
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
     Presenting and Practising Vocabulary
1. Презентація й активізація ЛО теми.
1) Впр. 1, с. 42.
T: Look at the pictures on page 42 (показує відповідну сторінку). What can we see?
We can see a ball (указує на зображення мячика), a train (указує на зображення іграшкового потяга) and a teddy bear (указує на зображення ведмедика).
Point to the ball/train/teddy!
Учні повторюють нові слова за вчителем та вказують на відповідні малюнки.
Прослуховування аудіозапису та повторення слів.
2) Впр. 2 (с. 42).
T: Look at the picture on page 42. How many (скільки) teddies are there? One teddy and four teddies. How many balls are there? One ball and five balls. Let’s count together (показує кількість на пальцях): one ball, two balls, three balls, four balls, five balls. Now count the teddies/trains.
Учні хором рахують ведмедиків і потяги.
3) Гра «Ask Me!».
Т: У мене на столі багато іграшок. Якщо ви попросите їх англійською мовою, я дам вам їх.
Наприклад:
Р1: Give me a ball.
T: Here you are (дає учню мячик).
Р1: Thank you.
Р2: Give me a car.
T: Here you are (дає учню машинкy).
Р2: Thank you.
Потім учні, пересуваючись класом, підходять один до одного й обмінюються іграшками.
Наприклад:
Р1: Give me a plane.
P2: Here you are.
Р1: Thank you.
Р2: Give me a teddy.
P1: Here you are.
Р2: Thank you.
4) РЗ, впр. 1 (с. 33).
Учні домальовують, розфарбовують малюнки та називають зображені іграшки.
5) РЗ, впр. 2 (с. 33).
Учні поєднують малюнки з відповідними цифрами, а потім по черзі називають їх кількість за поданим зразком.
Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Physical Activity
2. Фізкульхвилинка
One, two, three – clap your hands,
Up!- Stretch arm sup.
Four, five, six- clap your hands,
Down!- Stretch arms down.
Listening Comprehension
3. Аудіювання.
Учитель роздає учням картки з малюнками, потім читає речення. Учні повинні розфарбувати відповідну кількість предметів.
1.     Two
2.     Four
3.     Five
4.     Three
5.     One
Alphabet 4. Вивчення літер англійської абетки: Mm, Nn.
1)    Перегляд мультфільму про літеру Mm.
Дітки, про яку літеру нам розповіла тітонька Сова. А які нові слова ви почули?
2)    Ознайомлення з літерою Mm.
Вчитель показує картку з літерою. Учні розповідають на що вона схожа. Написання в повітрі. Написання літери в зошиті.
3)    Перегляд мультфільму про літеру Nn.
Ми познайомились з новою літерою та почули нові слова. Хто може їх назвати?
4)    Ознайомлення з літерою Nn.
Вчитель показує картку з літерою. Учні розповідають на що вона схожа. Написання в повітрі. Написання літери в зошиті.
5) Впр. 3 (с. 43).
T: Look at the pictures on page 43 (показує відповідну сторінку). Ми бачимо вже знайомі нам літери. Listen to the song and say these letters.
Учні слухають фонетичну пісню і називають літери.
    ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Sumarizing.                            
1. Підведення   підсумків  уроку.  

Т: Які англійські слова ми з вами сьогодні пригадали? А які вивчили? Ви працювали старанно, тому давайте поаплодуємо собі за хорошу ідею.

1 коментар:

  1. The Casino Directory | JtmHub
    The Casino 출장안마 Directory is a complete directory for 토토 사이트 도메인 casino and sportsbook operators https://septcasino.com/review/merit-casino/ in Ireland and Portugal. Jtm's comprehensive directory septcasino provides you with more than 150 poormansguidetocasinogambling.com

    ВідповістиВидалити